본문 바로가기

등록된 분류가 없습니다.

샘플신청

мен елімнің ұланымын эссе - мен елімнің бақытты ұрпағымын эссе

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
мен елімнің ұланымын эссе - мен елімнің бақытты ұрпағымын эссе [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Чингуя. Мен-тәуелсіз елдің ұланымын! Мен егемен мемлекетте өмір сүремін. Бірақ бұл тәуелсіздік менің еліме оңай келген жоқ. Бізге,яғни,болашақ. Смотреть ответ на вопрос: предложение с подлежащим прилагательным мен елімнің ұланымын эссе. Мен-қазақ елінің ұланымын" такырыбында эссе жазып берініздерш. Ответ оставил Гость. Мен – тәуелсіз елдің ұланымынБіз тәуелсіздікті ақылмен, ата-баба жолымен алдық деп ойлаймын. Н.Ә. Назарбаев1991 жыл еліміздің «Қазақстан» деген атпен бүкіл әлемге алғаш қадам басқан жылы. Сол сәттен бері міне 20 жыл да өте шықты. І-топ: «Мен тәуелсіз ел ұланымын» эссе жазу. 22. 2022 Мен – тәуелсіз елдің еркін ұланымын. Мен – рухы асқақ, намысы биік тәуелсіз қазақ елінің. Қазақ елінің ұланы болғаным. команды. Алаш ұлдарының арман — тілегі ұлттық сананы оятуда рухани түрткі болды. Қазақ елінің дамуы мен өркениетті ел қатарына қосылуының іргесін қалады. Тәуелсіз ел тарихы – отаншылдықтың. Бүгінде, мен – көгінде көк байрағы желбіреген тәуелсіз елдің ұрпағымын. Ұлан-байтақ жері бар «қазақ». Ата — бабаларымыздың ғасырлар бойы арманы еткен азаттық жолында талай боздақтар құрбан болды. Кең даламызды ата – бабамыз ғасырлар бойы ақ білектің күшімен, ақ найзаның ұшымен қорғап келді. Осы қазақ даласында үш ғасырдай бостандық пен тәуелсіздік жолында қазақ халқы небір қиын-қыстау жылдарды басынан өткерді. Атап айтсақ, жылдардағы қолдан жасаған ашаршылық, зиялы алаш азаматтары репрессияға ұшырауы, 1986 жылғы желтоқсан оқиғасы – тәуелсіздік жолдағы күрес еді. Тәрбие сағаты: "Мен өз елімнің ұланымын" атты Тәрбие сағаты, пәні Басқа. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Сол себептен шығар, мен өзімді елімнің патриотымын деп санаймын. Патриот болу – әр азаматтың Отанына деген махаббатынан бастау алады. Ал, Отанға деген махаббат – кіші Отанға деген сүйіспеншіліктен бастау алады. Иә, тарих қойнауына бір сәт көз жүгіртсең, бүтін бір қазақ елінің талай-талай белестерден өтіп, сол белестен өту жолында неше түрлі құрбандық бергенін көресің. Өткенге көз жүгірту арқылы – қаріргі бейбіт өміріміздің, тәуелсіздіктің бал дәмін сезінеміз. Бүгінгі тарих – өткен тарихтың жалғасы. Сондықтан өткен тархымызды білу – елін, жерін сүйетін, тіпті сүймейтін де әр азаматтың парызы, борышы, міндеті. Өздеріңдей өр намысты жас өркені бар елдің Ешқашан да еңкеюге тиісті емес жалауы! С.Қ.Нұрмағамбетов атындағы №10 орта мектептің 8 сынып оқушыларымен «Мен — елімнің ұланымын» тақырыбында интеллектуалды ойын өтті.С.Қ.Нұрмағамбетов. Қаншама батырларымыз, ер жүрек апа-ағаларымыз елін, жерін қорғау мақсатында оққа ұшты. Қаншама сәби ата-ананың жылы алақанынан айрылып, жетім өсті. Ақын-жазушыларымыз тәуелсіздік үшін күресіп, көбі репрессияға ұшырады.Өз басым тәуелсіздіктен кейін туылған буынның өкілі болсам да, Егемендіктің қандай жолмен келгенін жақсы білемін.Қазақстан үшін Тәуелсіздік аспаннан түскен сый емес еді. Тәуелсіздік бізге тегіннен тегін келген жоқ. Мен-қазақ елінің ұланымын! (Шығарма) Қазақтай қайсар халықтың бүгінгі Көшбасшысы, елін сүйген, елі сүйген Елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев «2015 жылы Қазақ хандығының құрылуына 550 жыл. Мен өз елімнің патриотымын. Патриот Отанның мерейін үстем ету жолында, өз халқына деген сүйіспеншілігі жолында қолда барын, өмірін аямайтын адам. Мен өз елімнің патриотымын.



тіл үйрену - аудиолингвизм деген не [Читать далее...]

Әуені жақсы ән мәтіні арқылы тіл үйрену қызықты әрі жалықтырмайды деген ойдамын. бөлсек, кез келген тақырыпты 3-4 ән арқылы меңгертуге болады. Біз не ұтамыз, біріншіден, сөздік қорды. Тіл философиясы (ағылш. Philosophy of language) — аналитикалық философияда тілдің табиғатын, тіларалық, тіл мен қолданушының және тіл мен ғаламның байланысын зерттейді. Тіл үйрену, аудиолингвизм деген не Тіл білімі лингвистика (грек linqua-тіл), тіл және оның даму заңдары туралы ғылым. Тіл білімінің зерттеу нысанасы тіл. Тіл адамның табиғи тілі.Тіл-таңбалар жүйесі.Тіл қоғамның ең маңызды байланыс құралы.Әрбір тілдің дыбыс жүйесі, сөздік құрамы және грамматикалық құрылысы болады. Осыдан келіп тіл білімінің салалары шығады. Тіл дегеніміз не? «foreign» сөзіндегі дыбыстың орнын ауыстыра аласыз, ал француздар мұндай жағдайда ménage à trois-ді қолданады. Тыныс мүшелеріне өкпе (lungs), көмей (the larynx), желбезек немесе дауыс шымылдығы (the vocal cords) жатады. Тіл дыбыстары өкпеден ауаның сөйлеу мүшелерінің қатысуы арқылы сыртқа шығуынан жасалынады. Дыбыстау мүшелері ауа жүретін каналдың бойында орналасқан. Өкпеден шыққан ауа тыныс алатын кеңірдектің өкпеге қосылатын тарамдарынан тамаққа, одан соң көмейге, көмейден жұтқыншақ қуысына келеді, одан әрі ауа не мұрын қуысы, не ауыз қуысы арқылы өтеді. Ауыз қуысына (mouth cavity) – тіл (tongue), ерін (lip), таңдай (palate), тілшік (uvula), тіс (tooth) жатады. Бұл мүшелердің ең бастысы тіл. Тіл – өте жылжымалы мүше. Тіл білуге қатысты кедергіге кезігіп көргенсіз бе? Бәлкім, демалысқа шетелге шығып, жергілікті тілде не халықаралық тілдердің бірінде сөйлей алмай, қиналған боларсыз? Ондайда «енді дұрыстап кірісіп, тіл үйреніп алам» деп айтатыныңыз анық. Дегенмен жеме-жемге келгенде үйренбей, бастауын бастап, соңынан тастап кететіндер көп. Тілдік жазу жүйесіне келгенде фонетика, грамматика, лексика, графика, орфография ережелерін үйрену қажет. Жазбаша сөз тіркестерін жазуда, сөздерді таңдауда не формаларды қолдану кезінде ережелерді, заңдылықтарды білу керек. Демек жазба әрекетін меңгеру дегеніміз адамның айтқысы келетін ойды сөздер, сөйлемдер арқылы шартты белгілер жүйесі негізінде жеткізуді білдіреді. Шет тілінде сөйлеуді дамыту барысында тіл үйренуші сол тілде сөйлеушілердің өзара қарым-қатынас тәртібін түсінуі, оларды қолданысқа енгізуі және қажетіне орай өз бетінше пайдалануы керек. Ең алдымен дағды дегеніміз не деген сұраққа жауап іздейміз. Айтылым бөлімі аясында оқушылар төмендегідей дағдыларды үйренуге мүмкіндік береді: Болжау. Тіл үйренуге арналған 7 әдіс Бітпейтіндей көрінетін грамматика ережелері, біртекті тапсырмалар шет тілін үйренуге деген құлшынысты жойып жіберуі мүмкін. Тыныс мүшелеріне өкпе (lungs), көмей (the larynx), желбезек немесе дауыс шымылдығы (the vocal cords) жатады. Тіл дыбыстары өкпеден ауаның сөйлеу мүшелерінің қатысуы арқылы сыртқа шығуынан жасалынады. Дыбыстау мүшелері ауа жүретін каналдың бойында орналасқан. Өкпеден шыққан ауа тыныс алатын кеңірдектің өкпеге қосылатын тарамдарынан тамаққа, одан соң көмейге, көмейден жұтқыншақ қуысына келеді, одан әрі ауа не мұрын қуысы, не ауыз қуысы арқылы өтеді. Ауыз қуысына (mouth cavity) – тіл (tongue), ерін (lip), таңдай (palate), тілшік (uvula), тіс (tooth) жатады. Бұл мүшелердің ең бастысы тіл. Тіл – өте жылжымалы мүше. Тілдік жазу жүйесіне келгенде фонетика, грамматика, лексика, графика, орфография ережелерін үйрену қажет. Жазбаша сөз тіркестерін жазуда, сөздерді таңдауда не формаларды қолдану кезінде ережелерді, заңдылықтарды білу керек. Демек жазба әрекетін меңгеру дегеніміз адамның айтқысы келетін ойды сөздер, сөйлемдер арқылы шартты белгілер жүйесі негізінде жеткізуді білдіреді. Шет тілінде сөйлеуді дамыту барысында тіл үйренуші сол тілде сөйлеушілердің өзара қарым-қатынас тәртібін түсінуі, оларды қолданысқа енгізуі және қажетіне орай өз бетінше пайдалануы керек. Тіл (лингвистика) Басқа мағыналар үшін Тіл (айрық) деген бетті қараңыз. Тіл — белгілі бір ұғымды немесе затты, түсінікті белгілейтін және дыбыстауы бар ортақ қабылданған таңбалар жүйесі. Түркі тілде солардың, ішінде қазақ тілінде де, көне замандардан бастап әр дәуірде қолданған жазу түрлері болған. Сондай жазулардың ғылымда белгілі болған алғашқысы Көне түркі жазуы немесе «Орхон енесей» жазуы деп аталатын жазу. Зерттеушілер бұл жазуды түркі халықтары V-VIII ғасырларда қолданған деген пікір айтады. Түркі халықтары қолданған жазудың екінші түрі көне ұйғыр жазуы деп аталатын жазу. Графикалық сипаты жағынан бұл жазу көне түркі әліппесіне ұқсас, сонымен төркіндес болған. Оқытудың түрлі әдістемелері. Сөз коммуникативтік жаттығулар. Аудиолингвалды әдістің теориялық негіздері. АУДИОЛИНГВАЛДЫ ӘДІСТІҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗІ. Аудиолингвалды әдістің сабақта қолданылуы мен тиімділігі. Аудиолингвалды әдіс.

ғтр деген не, ғтр деген не эссе жасөспірімдік өтпелі кезең, өтпелі кезең деген не жаңғырған салт-дәстүр әндері, қазақтың салт-дәстүр әндері термальный источник горельник алматы, горячие источники алма-арасан коштасу создер жигитке, ұжыммен қоштасу сөздері узи сердца код услуги, тарификатор медицинских услуг 2022 арман орындалу үшін, арман мақсат жазу сын солдат стихи, самопрезентация в стихах
қазақстан тарихы ұбт дайындық кітабы 2023
астана опера афиша
естен тану кезіндегі алғашқы көмек презентация
ай мен айша кейіпкерлеріне мінездеме
нашақорлыққа жол жоқ тәрбие сағаты слайд

.
==============================================================

~~~~~ предложение с подлежащим прилагательным ~~~~~

==============================================================
.

페이지 정보

Karina 작성일24-10-09 11:34 조회15회 댓글0건

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

사이트 정보

  • 회사명 회사명 / 대표 대표자명
  • 주소 OO도 OO시 OO구 OO동 123-45
  • 사업자 등록번호 123-45-67890
  • 전화 02-123-4567 / 팩스 02-123-4568
  • 통신판매업신고번호 제 OO구 - 123호
  • 개인정보관리책임자 정보책임자명

고객센터

  • 02-1234-5678
  • abc@abc.com
  • 월-금 am 11:00 - pm 05:00
  • 점심시간 : am 12:00 - pm 01:00
  • 주말&공휴일은 1:1문의하기를 이용하세요.
상단으로