본문 바로가기

등록된 분류가 없습니다.

샘플신청

айтылым дағдысы дегеніміз не - айтылым дағдысын дамыту

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
айтылым дағдысы дегеніміз не - айтылым дағдысын дамыту [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Оқу дағдыларын қалыптастыру және дамыту жолдары. Сабақ барысында оқушыларға оқу дағдыларын дамытуда қандай әдіс-тәсілдерді қолданған тиімді екенін саралау, анықтау және тәжірибемен бөлісу. Рухани құндылықтар Айтылым дағдысының ішкі кезеңдері. ТІЛДІК ТӨРТ ДАҒДЫ БОЙЫНША БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ. Айтылым дағдысын дамытуда қолда­ нылған әдіс-тәсілдер – оқушылардың шы­ ғар­­машылық қабілеттерін, терең ойлай. білуін, теориялық негіздерін, эстетикалық. Айтылым әртүрлі ішкі дағдыларды қамтиды. Оқушылардың айтылымдағы жетістігі олардың әрқайсысын практикалық жаттығулар арқылы дамыту арқылы көрініс табады. Жазылым продуктивті дағдылар. Айтылым адамдар арасындағы тілдік қатынасты жүзеге асыратын сөйлесім әрекетінің бір түрі. Ол тілдік қарым- қатынас барысында адамның өз ойын жарыққа. Оқушылар оқылым, найзағай көңіл текст төреғали жазылым, тыңдалым, айтылым дағдыларын қалыптастыра отырып, еркін қарым-қатынас жасауға, сын тұрғысынан көзқарасын білдіруге, өз ойын жеткізіп, шешім. Тақырыбы:«Тілдік сабақтағы оқушының айтылым мен оқылым дағдыларын дамыту». Дайындаған:Айтжанова А.Т. 2022 жыл. Қазақстанды дамыған 30 елдің қатарына жеткізетін білім. Зерттеу өзектілігі: қазақ тілі сабағында тиімді әдіс-тәсілдермен айтылым дағдысын қалыптастырудың әдістемелік жолдарын көрсету. Оқушыларды оқытуда белсенді әрі тиімді әдістер мен. Айтылым дағдысын дамытуға арналған әдіс-тәсілдер. Қазақ тілі сабағында тиімді әдіс-тәсілдермен айтылым дағдысын қалыптастырудың әдістемелік жолдарын көрсету. Оқушыларды оқытуда белсенді әрі тиімді әдістер мен тәсілдерді қолдану арқылы өмірге қажетті дағдыларды. Әлемдік тәжірибе бойынша тілді тиімді меңгерту төрт дағды арқылы жүзеге асырылады екен. Оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым дағдылары оқушының. Айтылым дағдысы бойынша: белгілі бір тақырыпқа қатысты ойын білдіру; өз көзқарасын дәлелдеу; шешім шығару, қорытынды пікір жасау; зерттеушілік (анализ, синтез). Оқылым дағдысы негізінде оқушылардың айтылым жəне жазылым дағдыларын да дамытуға болады. Оқылым əрекетін басқа дағды түрлерінен бөліп қарастыруға. Зерттеу өзектілігі: қазақ тілі сабағында тиімді әдіс-тәсілдермен айтылым дағдысын қалыптастырудың әдістемелік жолдарын көрсету. Оқушыларды оқытуда белсенді әрі тиімді әдістер мен. Айтылым адамдар арасындағы тілдік қатынасты жүзеге асыратын сөйлесім әрекетінің бір түрі. Ол тілдік қарым- қатынас барысында адамның өз ойын жарыққа.



монахтардың дұғаларын оқыңыз [Читать далее...]

Пайғамбарлар мен елшілер және оларға ілескен Алланың ізгі құлдары дұғаға қатты мән берген. Сол себепті Алла олардың дұғаларын қабыл етті. Бұған Құран Кәрім мен хадистен дәлелдер жеткілікті. Сол үлгілердің біразын. Адам ата мен Хауа ананың дұғасы. Оқылуы: Раббәнә заләмнә әнфусәнә уә илләм тәғфир ләнә уә тәрхәмнә ләнәкуунәннә минәл хасириин. Ислам діні Қазақстанда в 5:04. Аса Қамқор, ерекше Мейірімді Алланың атымен! Осы бөлімде ардақты пайғамбарлардың жасаған дұғаларын баян ететін боламыз иншаАлла! Алла Тағала біздіңде. Дұға құлдың Раббының күші мен қуатына сүйене отырып, өзінің қажеттіліктерін сұрауы. Сондықтан дұға ішінде Аллаға иман мен сенім арту бар. Сенуші адам дұға етерде Аллаға деген мағрифат пен. Бірлескеннен кейін шүкіршілік қызметтің сөзін тыңдау керек. Бұл Құдайға қалай шүкір ету керек деген сұрақ. Қасиетті бірлестіктен кейін алғыс айту дұғаларын үйде оқуға болады және оқу керек. Хадис шәрифте былай делінеді: «Сендерден біреуің жолға шыққысы келгенде достарымен қоштасып дұғаларын алсын! Өйткені Аллаһу та'ала олардың. Адам ата мен Хауа ананың дұғасы. Оқылуы: Раббәнә заләмнә әнфусәнә уә илләм тәғфир ләнә уә тәрхәмнә ләнәкуунәннә минәл хасириин. Ата-аналарымыз тірі болса, қолдарын сүйіп, көңілдерін аулауға, дұғаларын алуға тырысуымыз керек. Тіпті «Жәннат аналардың аяғының астында» деген хадис. Таңалакеуімде әдияраттағы жас монахтардың Будда дұғаларын дауыстап оқыған дауысы көкке көтеріледі. Алтылар шамасындағы жүздеген бала үлкен. Емдік қасиеті бар дұғалар. Намаз Алланың әмір еткені оны ерінбей өтеген пендесінің тілек-дұғаларын қабыл етеді, бірақ намаз оқымаса дұға қабыл болмайды деген сөз жоқ, өйткені «дұға мүміннің қаруы» болып табылады. Монахтар күндіз медитация мен дұғаларын оқығандықтан, жаттығуларымен түнде айналысуға мәжбүр. «Reuters» агенттігінің ақпары бойынша, полиция оларға жаттығу. Бірлескеннен кейін шүкіршілік қызметтің сөзін тыңдау керек. Бұл Құдайға қалай шүкір ету керек деген сұрақ. Қасиетті бірлестіктен кейін алғыс айту дұғаларын үйде оқуға болады және оқу керек. Пайғамбарымыздың хазірет Али мен Фатимаға намаздан кейін және жастыққа бас қояр алдында оқитын дұғалар мен зікірлерді үйретуі. Али (р.а.) былай дейді: «Алла елшісі қызы Фатиманы менімен.

овен не үшін жауапты, главный враг козерога тәуекелшіл деген не ақша несие саясаты, ақша несие саясаты презентация google pay скачать на андроид, google pay kaspi эмболия казакша презентация, газдық эмболияның себебін көрсетіңіз білім сапаны талдау, білім сапасына аналитикалық талдау қазақстандағы туризмді дамыту мүмкіндіктері эссе, қазақстандағы туризм эссе
работа караганда енбек
көркем жазу 2 сынып үйірме
крыша астана аренда квартир на длительный срок

.
==============================================================

~~~~~ найзағай көңіл текст төреғали ~~~~~

==============================================================
.

페이지 정보

Thomas 작성일24-10-21 05:19 조회8회 댓글0건

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

사이트 정보

  • 회사명 회사명 / 대표 대표자명
  • 주소 OO도 OO시 OO구 OO동 123-45
  • 사업자 등록번호 123-45-67890
  • 전화 02-123-4567 / 팩스 02-123-4568
  • 통신판매업신고번호 제 OO구 - 123호
  • 개인정보관리책임자 정보책임자명

고객센터

  • 02-1234-5678
  • abc@abc.com
  • 월-금 am 11:00 - pm 05:00
  • 점심시간 : am 12:00 - pm 01:00
  • 주말&공휴일은 1:1문의하기를 이용하세요.
상단으로