оқыту құралдары мен формалары - оқыту құралдары дегеніміз не
본문
оқыту құралдары мен формалары - оқыту құралдары дегеніміз не [Подробнее...]
Оқытудың формалары мен құралдары. 3. Сабақ – оқытудың негізгі формасы. 4. Дәстүрлі және дәстүрлі емес сабақтар. 5. Мұғалімнің сабаққа дайындығы мен қазіргі сабаққа қойылатын талаптар. Оқытудың заңдылықтары мен принциптері. Оқыту құралдары мұғалімге оқытуда көмектесетін аспаптар мен деректер, олар оқушылардың танымдық іс-әрекетін ұйымдастыруға көмектеседі. Оқыту құралдарына мұғалімнің сөзі, оқулықтар, оқу құралдары, кітаптар, анықтамалық әдебиет, оқу жабдығы мен көрнекі құралдар, оқу киносы, радио, дыбыс таспасы, теледидар, т.б. техникалық құралдар, бағдарламалық оқытудың арнаулы құралдары бағдарламалық оқулықтар, оқу құралы, үйрететін машиналар жатады. Оқытудың әдістері, тәсілдері және формалары атты Мақала, пәні Басқа. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Оқытудың формалары мен құралдары. 3. Сабақ – оқытудың негізгі формасы. 4. Дәстүрлі және дәстүрлі емес сабақтар. 5. Мұғалімнің сабаққа дайындығы мен қазіргі сабаққа қойылатын талаптар. Оқытудың заңдылықтары мен принциптері. Оқыту құралдары мұғалімге оқытуда көмектесетін аспаптар мен деректер, олар оқушылардың танымдық іс-әрекетін ұйымдастыруға көмектеседі. Оқыту құралдарына мұғалімнің сөзі, оқулықтар, оқу құралдары, кітаптар, анықтамалық әдебиет, оқу жабдығы мен көрнекі құралдар, оқу киносы, радио, европа плюс волна казахстан дыбыс таспасы, теледидар, т.б. техникалық құралдар, бағдарламалық оқытудың арнаулы құралдары бағдарламалық оқулықтар, оқу құралы, үйрететін машиналар жатады. Оқыту құралдары — мұғалімдер мен оқушылар арасында білімдерді меңгеру, танымдық және практикалық іс-әрекет тәжірибесін қалыптастыру үшін қолданылатын материалдык немесе идеалдық. Окыту әдістері арқылы объективтік заңдылықтар, мақсаттар, мазмұн, принциптер, оқыту формалары бейнеленеді. Оқыту әдістері оқу-тәрбие үдерісінде үйретуші, дамытушы, тәрбиелеуші, ынталандырушы (мотивациялық) және бақылаушы- түзетуші кызметтерді атқарады. 3. Оқыту құралдары саны мен типі оку бағдарламасының материалдық қажеттіліктерін толық қанағаттандыруы қажет. • 4. Оқыту құралдары нақты оқыту жағдайларына сәйкес болуы тиіс. Ұйымдастырушылық-әдістемелік принциптер – педагогиканы оқыту үдерісінің ұйымдастырушы формалары мен әдістерін анықтайтын ережелер. Шеберлік – ол өте көп мағынада қолданылады. Мысалы: іскерлік, өнерпаз, іскер, ұста, білімпаз т.б. Шебердің қолы ортақ деуге болады. Бақылау сұрақтары: 1. 1. Оқытудың көрнекілік құралдары дегеніміз не? 2. Кабинет – әдістемелік орталық қандай талаптарға жауап беруі керек? Ұсынылатын әдебиеттер: 1.Савин И.В.Методика преподавания педагогики Москва. Формаларының біртұтастығы болып табылады. Оқыту құралдары білім алудың, іскерліктерді қалыптастырудың көзі, сонымен қатар оқу үдерісінің тиімділігін арттыруға арнайы әзірленген материалдық заттар, құралдар, құрылғылар. 6. оқушыларға білім беру және оларды дамыту мақсатында мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жасайтын қызметі. Scribd is the world's largest social reading and publishing site. Ұйымдастырушылық-әдістемелік принциптер – педагогиканы оқыту үдерісінің ұйымдастырушы формалары мен әдістерін анықтайтын ережелер. Шеберлік – ол өте көп мағынада қолданылады. Мысалы: іскерлік, өнерпаз, іскер, ұста, білімпаз т.б. Шебердің қолы ортақ деуге болады. Бақылау сұрақтары: 1. 1. Оқытудың көрнекілік құралдары дегеніміз не? 2. Кабинет – әдістемелік орталық қандай талаптарға жауап беруі керек? Ұсынылатын әдебиеттер: 1.Савин И.В.Методика преподавания педагогики Москва. Оқыту формалары мен әдістері, құралдары туралы түсінік, олардың өзара байланысы. Мектеп тарихындағы оқытудың сыныптық – сабақ жүйесі. Сыныптан. Оқыту әдістері мен құралдары Оқыту әдістерін топтап бөлу f Әдіс деген сөз гректің "metodos" деген сөзінен шыққан. Метод деген ұғым белгілі ақиқатқа, шындыққа.
дом мбаппе в париже, что сказал мбаппе в раздевалке қылмыстық істі бөлектеу, қылмыстық іс жүргізу кодексі қарттар күні эссе, қарттар күніне көрініс үлгілі оқушы болу үшін, оқушы туралы мәлімет партиялық жүйе түрлері, бір партиялық жүйе қай елде бар проблема маленького человека шинель, краткое содержание шинель курсы для начинающих сметчиков, сметное дело в строительстве рк машина туралы сергіту сәті, көркем әдебиет көліктер тех карта
басты мұнай экспорттаушы елдер, табиғи газ экспорттаушы елдер кемел адам электронды кітап, кемел адам кітап мазмұны теңіз болып толқыдым скачать, баягыдан канай скачать ао финансовый центр подушевое финансирование, подушевое финансирование кружков сколько платят
мен және менің пәнім эссе
целиноград оқиғасының себептері
феникс москва детский тойоту с пробегом г москва
қазақ тілін оқыту әдістемесінің зерттелуі
есте сақтау қабілетін дамыту сабақ жоспары
.
==============================================================
~~~~~ микроэкономика нені зерттейді ~~~~~
==============================================================
.
페이지 정보
Frederick 작성일24-10-25 15:22 조회7회 댓글0건관련링크
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.