бадамша безінің қабынуы
본문
бадамша безінің қабынуы [Подробнее...]
Үшінші бадамша безінің гипертрофиясының себептері арасында ауыз қуысының және жоғарғы тыныс жолдарының созылмалы және қайталанатын қабынуы. Бұдан басқа, генетикалық бейімділік, кейбір. Қуық түбі безінің созылмалы қабынуы қуық түбінің бактерия, микоплазма сияқты қоздырғыштармен инфекциялануы немесе инфекция емес себептердің тітіркендіруі арқылы қабынуы болып табылады. Ангина (Аnginа —тұншықтыру, кысу) — баспа, ангина. Жұткыншақтың лимфа — аденоидтық шеңберінің, негізінен бадамша безінің жедел инфекциялық қабынуы. Бұл аурумен жиі балалар ауырады; 3. Фарингит (жұтқыншақтың қабынуы); 4. Тонзиллит (бадамша безінің қабынуы); 5. Көмекей мен ауыз қуысының қатерлі ісігі. Бірақ. Бадамша бездерінің созылмалы қабынуы жиі жедел қабынудың жалғасы болып табылады. Созылмалы тонзиллиттің жиі кездесетін белгілеріне бадамша безінің қуысындағы шіру үдерісінен. Қабынуы, үрпінің қабынуы, қуық асты безінің қабынуы, зәр ұстамау кіргізіледі. Талаптарға 1-кестенің 57-тармағына қабынған бадамша безі бар тұлғалар. Баспа (ангина) – жұтқыншақ мен таңдай бездері тіндерінің жедел қабынуы. Баспа деп «тонзиллит» жұқпалы ауруын атайды. Алайда «ангина» сөзінің мағынасы кеуде. Воспаление небных миндалин) тонзиллит (бадамша безінің қабынуы). хронический тонзиллит созылмалы тонзиллит. Ангина көмекейдегі бадамша безінің қабынуынан туындайды. Тілдің екі жағындағы көмекейдегі без ағзаға түрлі бактериялар мен вирустарды түсірмей, тыныс алу. Бадамша бездер ақ қабықпен жабылған, ал ангина кезінде олар қызыл, қабынған, кейде сарғыш жабындымен немесе іріңмен болады.- дифтерия кезінде таңдай қабыну. Бадамша асқынғанда жұтыну, тыныс алу қиындайды. Бадамшаның үлкейіп қабынуы баспа (ангина, тонзилит), аденоид жұқпалы ауруларына шалдықтырады. Бадамша(миндалины) [1]. БЕЛ мен БҮЙРЕК ауруын ШАТАСТЫРЫП алмаңыз. Бадамша безінің созылмалы қабынуы. Көбінесе бадамша бездер өздерін жұқтырады, ал үшінші бадамша безінің гипертрофиясы кезінде ең көп таралған шешім аденоидэктомия, яғни жалпы анестезиямен хирургиялық алып тастау. Ангина (Аnginа —тұншықтыру, кысу) — баспа, ангина. Жұткыншақтың лимфа — аденоидтық шеңберінің, негізінен бадамша безінің жедел инфекциялық қабынуы. Баспа, ангина (латынша ango — қысамын. Қуық түбі безінің созылмалы қабынуы қуық түбінің бактерия, микоплазма сияқты қоздырғыштармен инфекциялануы немесе инфекция емес себептердің тітіркендіруі арқылы қабынуы болып табылады. Жіті отит (құлақтың қабынуы); 2. Эпидемиялық паротит. Бұл жағдайда құлақ түбі бездерінің шошынуы, мойын мен беттің ісінуі және жоғары температура. Ауру бадамша безінің қабынуымен, гипертрофиясымен, кейде атрофиясымен және организмнің улануымен айқындалады. Тонзилогенді улануда бала ашуланшақ, тез шаршағыш.
балалардың ойын дағдыларын дамыту шарттары - дамытушы ойындар балабақшада [Читать далее...]
Мұндай ойындар мен жаттығулар, қызығы да құпиясы мол танымдық ойын тапсырмалар арқылы балалардың танымдық қызығушылықтары артады, ізденгіштікке, тапқырлық пен алғырлыққа, ұшқыр ойлай. Келешекте өз тәжірбемде қолданам және әріптемтеріммен бөлінем. Курс барысында мектеп жасына дейінгі балаларды ойын арқылы тәрбиелеудің. Дидактикалық ойын – балалардың оқу әрекетін жандандырып, оқуға деген ынтасын арттыратын маңызды құрал. Оның нәтижесі – балалардың білімді игеруде, ақыл-ой қызметін дамытуда, өзара қарым. Танымдық және нәтижелі іс-әрекет, заттық және сюжетті-бейнелі ойындар. Ерте жастағы балалардың дамуына нормативтік құқықтық құжаттар және заттық. Қимылды ойындар балалардың жан-жақты өсіп жетілуінде үлкен рөл атқарады. Ойын баланың секіру, лақтыру, қағып алу іскерліктерін дамытады. Қимылдарды орындау. Мұндай ойындар мен жаттығулар, қызығы да құпиясы мол танымдық ойын тапсырмалар арқылы балалардың танымдық қызығушылықтары артады, ізденгіштікке, тапқырлық пен алғырлыққа, ұшқыр ойлай. Балабақшада баланың үйлесімді дамуына ықпал ететін әр түрлі іс-әрекеттегі балалардың танымдық дамуы мен белсенділігін ынталандыратын даму ортасы толық, стандарт. Міндеттері:мектепке дейінгі білімнің жаңару жағдайында тәрбиешілердің кәсіби құзыреттілігін арттыру; — мемлекеттік стандарт талаптарын. Қажетті дене қозғалыс дағдыларын, танымдық-қозғалыс белсенділігін арттыру; қалыптастыратын дене жаттығуларының негізгі түрлерімен балаларды таныстыру. 2.Бала тілін дидактикалық ойын арқылы дамыту. Ойынның түрлері өте көп.Соның ішінде маңыздысы- дидактикалық ойын.Бұл ойынның пайдасы-баланың ой өрісін қалыптасуын,дамуын мақсат етіп қояды. Кілт сөздер: затық-дамытушы орта, көңіл-күй, сезім, ақыл-ой дамуы, жеке ерекшелік, əлеуметтендіру, заттық орта, балабақша, рухани даму, психологиялық-педагогикалық диагностика әдістері дене дамуы. «Балалар. Мектеп жасына дейінгі балалардың ерекшелігі – олар белсенді әрекеттер мен практика арқылы үйренеді. Сондықтан ұйымдастырылған оқу қызметі тек ойын түрінде өткізілуге тиіс. Мектеп жасына дейінгі балалардың ерекшелігі – олар белсенді әрекеттер мен практика арқылы үйренеді. Сондықтан ұйымдастырылған оқу қызметі тек ойын түрінде өткізілуге тиіс. Ойын арқылы балалардың сөздік қоры дамып, ауызша сөйлеу машығын игереді, таным белсенділіктері қалыптаса түсіп, ақыл-ойы өсіп жетіледі, канат шарлапаев википедия әрі адамгершілік қасиеттер бойына сіңіреді. Ойын балалардың тілге деген қызығушылығын арттыруы қажет. Сонымен қоса, ең бастысы балалар өздеріне лайықты рөлді өзі тандап алған жөн. Сонда. Мектеп жасына дейінгі балалардың ерекшелігі – олар белсенді әрекеттер мен практика арқылы үйренеді. Сондықтан ұйымдастырылған оқу қызметі тек ойын түрінде өткізілуге тиіс. Ойын мақсаты: Түстер мен пішіндер арқылы құрастырып үйрету. Есте сақтау, көру, ажырату қабілеттерін дамыту. Ойын.
оқу сауаттылығы факультатив жоспары 2 сынып
біздің заманымыздың экологиялық проблемалары
етістікті тіркес мысал
редмонд колл центр
аналогтық цифрлық түрлендіргіш
көкірегі сезімді тілі орамды
.
==============================================================
~~~~~ религия ислам ~~~~~
==============================================================
.
페이지 정보
Teddy 작성일24-11-19 00:15 조회4회 댓글0건관련링크
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.