본문 바로가기

등록된 분류가 없습니다.

샘플신청

орталық буын - жартылай буынға тән сипаттама

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=орталық+буын+жартылай+буынға+тән+сипаттама
 
 
орталық буын - жартылай буынға тән сипаттама [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Буынға тән белгілер: Дауысты дыбыссыз буын болмайды (буын болу үшін міндетті түрде дауысты дыбыс болу керек) Дауысты дыбыстың бір өзі буын құрай алады. Дауыссыз дыбыстар буын құрай алмайды. Буынға тән белгілер. Буынның түрлері. Буын жігі және тасымал. Буынның дыбыстық құрамы, мектептегі кезекшілік есебі сөздің буын құрамы. Қазақ тілінде буынның маңызы. Дыбыс жылысуы. Дыбыс жылысуы туралы түсінік. Дыбыс жылысуының себебі. Жылысатын дыбыс. Дыбыс жылысуынан пайда болатын заңға қайшы буындар. Дыбыс жылысуының орфоэпияға қатысы. Бунақ туралы түсінік. Бунақтың маңызы. Жаралар және олардың жіктелуі 1. Жаралар туралы түсінік, жара инфекциясы. 2. Жаралардың түрлері. 3. Жараланған кездегі алғашқы көмек. 4. Асептика және антисептика туралы түсінік. Тақырыбы: Типтің жалпы сипаттамасы. Буынаяқтылардың буылтық құрттармен ұқсастығы және айырмашылығы. Шаянтәрізділер класы. Бұлардың аяқтары буын арқылы жақсы қимылдайтын бірнеше бунақтардан құралатындықтан буынаяқтылар деп аталады. Буынаяқтылар Жер шарында өте көп таралған жәндіктер. Ғалымдардың есептеулеріне қарағанда буынаяқтылардың екі миллионнан астам түрі белгілі екен, ал жануарлар әлемінің қалған 15 типіндегі жануарлар түрі 200 мыңнан аспайтын көрінеді. Слайд 7 Буынға тән негізгі белгілер: Буын болу үшін оның құрамында дауысты дыбыс болу керек және оның саны бір буында біреуден артық болмауы тиіс.Сонда сөздің құрамында қанша дауысты болса. Буынның жартылай таюы. Буын тайса да ұршық басының жартылай орнында сақталып қалуы. Мысалы, жақ сүйегінің шықшыт буыны алға қарай жартылай буыннан шығады. Оған себеп ревматизм, артрит, подагра, эпилипсия аурулары бола алады. Буын шығуы деп-сүйек эпифиздерінің өз орнынан толық тайып кетуін айтамыз. Кейде буынның жартылай шығуында байқауға болады. Буын жиынан толық шығуы екі суйектің буын басының орнынан шығуын айтады. Омыртқа орнынан жоғары шығу. Қазақ грамматикасы. Тұйық буын. Ашық буын. Бітеу буын. Буын жасаушы басты элемент дауысты фонема. Тілімізде айта кетерлік тағы бір мәселе буын алмасу мәселесі. Бұларда сөздегі фонологиялық единица дыбыс емес, тұтас буынның өзі. Досмұхамедұлының "Адамның тән тірлігі" деген еңбегі жарыкка шыққан. Онда, автордың айтуынша, адамның жартылай буын симфиз, symphysis (BNA) деп атайды. Буынның жартылай таюы. Буын тайса да ұршық басының жартылай орнында сақталып қалуы. Мысалы, жақ сүйегінің шықшыт буыны алға қарай жартылай. Қазақ грамматикасы. Тұйық буын. Ашық буын. Бітеу буын. Буын жасаушы басты элемент дауысты фонема. Тілімізде айта кетерлік тағы бір мәселе буын алмасу мәселесі. Бұларда сөздегі фонологиялық единица дыбыс емес, тұтас буынның өзі. Буынға тән белгілер: Дауысты дыбыссыз буын болмайды (буын болу үшін міндетті түрде дауысты дыбыс болу керек) Дауысты дыбыстың бір өзі буын құрай алады. Дауыссыз дыбыстар буын құрай алмайды. Буынға тән негізгі белгілер: 1) дауысты дыбыссыз Буын болмайды; 2) дауысты дыбыстың өзі де Буын бола алады (а-та, ә-же, а-па, т.б.). Мысалы, Буын чех. Буын түрлеріне арналған жаттығу, талдау жұмыстары атты Сабақ жоспары, пәні Қазақ тілі. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз Ғылыми-әдістемелік.

сыртқы жарты ай елдері маккиндер, геосаясат негізгі категориялары 761 приказ 2020, порядок госпитализации в стационар приказ айшықтау түрлері, айшықтау мен фигура дегеніміз не скачать песню сени суйем на русском языке, кайрат нуртас - сени суйем перевод песни на русский практика есеп жазу, мектептегі практика есебі

эпикалық поэзиялық драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау - автордың ұстанымы [Читать далее...]

Әр жанрдағы шығармаларда автордың бейнесі әр түрлі дәрежеде, әр қырынан аңғарылады. Эпикалық шығармаларда автор негізінен алғанда оқиғаны баяндаушы болады. 7.Т/Ж 1; Көркем шығарманың мазмұны мен пішіні. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 7А/И2. Автор бейнесі. Эпикалық, поэзиялық,драмалық. Әкесін сыйламаған кісіні, баласы сыйламайды. (отец, father). 3-тапсырма Топтық жұмыс. Шығармадан автордың бейнесін танытатын эпизодтарды кестеге түсіріңіз. Анықтаған эпизодыңыздағы автор бейнесіне өз ойыңызбен пікір білдіріңіз. Эпизодтар. Менің пікірім. Дескритор. Білім алушы. -шығармадағы автордың бейнесіне қатысты 3 эпизодты анықтайды; әр эпизодтағы автор бейнесіне өз сөзімен сипаттама береді. ҚБ. Кері байланыс.топтағы оқушылар бір-бірін ауызша мадақтайды. 7.2.2.1 эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; 7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха. Автор бейнесін анықтау әл-Фараби сипаттаған «әрекетшіл ақыл-парасат» деңгейінде, іргелі теориялық ойлау деңгейінде ғана мүмкін болмақ. Сабақтың тақырыбы: Асқар Алтай «Прописка» әңгімесі 7-сабақ. Сабақ мақсаты: Эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау. Сабақ барысы: Қызығушылықты ояту кезеңі. Терминді оқы. 8.Эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау. Міне, педагогикалық рефлексия сынып жетекшісінің тәрбие жұмысының қажетті компоненті өздеріңіз көріп отырғандай бағдарлама мақсаты, көркем әдебиеттің мазмұнын меңгеруден гөрі теориялық талдау жасау жағын басым қамтыған. Бұл мақсаттар көркем мәтінді толық оқытудан гөрі, оқушыға өзге пікірді қабылдатуды көздейді. 9, 10, 11-сыныпта «Қазақ əдебиеті» деген оқулық əңгіме, хикаяттан бастап, атышулы романдар, дилогия, трилогияларды, драмалық жанрларды, поэма, дастандарды, жырлар мен айтыстарды түгел қамтиды. Былай қарағанда бəрі дұрыс сияқты, бірақ осы пəнді оқыту үрдісі мектептегі оқушының сөздік қорын дамытуға қаншалықты үлес қосады?! Просмотр содержимого документа«"Қазтуғанның қонысымен қоштасуы"». 3-бөлім. А/И2.Эпикалық,поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. 3. Авторы бейнесіне талдау жасай алады; 1. Ал драмалық шығармада автор оқиғаның даму барысынан мүлде сырт тұрады. Поэзиялық шығармаларда, автор, негізінен, лирикалық тұлға ретінде танылады. 7.А/И2.Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау Сабақтың мақсаттары: Бұл сабақта оқушылар өлеңдегі тұлғалық болмысты адамгершілік тұрғысынан. Эпикалық шығармаларға әңгіме, роман, эпопея, мысал,хикаят (повесть) жатады. Өзіне тән ерекшеліктері – олардың негізгі бір мазмұнға құрылуы, эрма кечиргин скачать сюжет, композициясы, тақырыбы, көркем бейнелері, \яғни көркем компоненттерінің барлығы. Автор – көркем туындыны жасаушы, көркем туындыны жазушы. Автор және көркем туынды. Көркем шығарманы талдау оны оқудан басталады. 26.Драмалық шығармаларды оқыту әдістемесі Драмалық шығармаларды оқыту әдістемесінің дұрыс жасалуы мен ұйымдастырылуы және драмалық шығармаларды оқытудың жемісті болуы оқыту мазмұнын анықтаумен, оқыту принциптерін жүйелеумен тығыз байланысты. Сабақтың тақырыбы: Асқар Алтай «Прописка» әңгімесі 7-сабақ. Сабақ мақсаты: Эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау. Сабақ барысы: Қызығушылықты ояту кезеңі. Терминді оқы. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (А/И2.) Бағалау критериі: мәтін мазмұнын түсінеді; шығармадан автор бейнесін анықтайды. Саралап оқыту тапсырмалары. Ұжымдық жұмыс. Бүгінгі сабақта: Біз Мағжан Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасы бойынша шығармадағы автор бейнесін ашамыз. Сенің білетінің: • Мағжан Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасының мазмұнын. Сенің меңгеретінің: мәтін мазмұнын түсінесің; автор бейнесін ашасың. Видео-аудио суреттер, кесте, диограмма, презентация, электронды құралдар, т.б. 3 минут. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (А/И2.) Бағалау критериі: мәтін мазмұнын түсінеді; шығармадан автор бейнесін анықтайды. Саралап оқыту тапсырмалары. Ұжымдық жұмыс. Бүгінгі сабақта: Біз Мағжан Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасы бойынша шығармадағы автор бейнесін ашамыз. Сенің білетінің: • Мағжан Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасының мазмұнын. Сенің меңгеретінің: мәтін мазмұнын түсінесің; автор бейнесін ашасың. Видео-аудио суреттер, кесте, диограмма, презентация, электронды құралдар, т.б. 3 минут. 4) білім алушылардың алдына 7-сыныпта «эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау» мақсаты қойылады. Бұл да қате. Білім мазмұны, әдеби-теориялық деңгейіндегі қате. «Автор бейнесін анықтау» деп аталып отырған оқыту мақсатының орындалуы да қайшылықты. Мысалы, 5-сыныптағы «Керқұла атты Кендебай» ертегісін, «Қобыланды батыр» жырын, «Асанқайғының жерге айтқан сынын» оқытуда Анализ және интерпретация бӛлімі бойынша мынадай мақсаттар қойылады 2. Мектеп оқулығында балалар оқуға тиіс авторлар таңдау ұстанымын /егер ондай бар болса/ түбегейлі ӛзгерту керек. Эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау. 7.2.2.1 эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; 7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха. 14 Оқылатын шығарма тақырыбы Жиембет жырау «Еңсегей бойлы Ер Есім» Оқу мақсаты 7.А/И2.Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі Білім алушы • Шығармадағы автор бейнесін анықтайды Қолдану Тапсырма Жырдағы автор бейнесін анықтап, талдап жазыңыз. Жүруші едім араңда Өзіңнің інің менен ұлындай Мен өлсем, құнсыз кетер деме сен Кешегі өзіңнің ұрып өлтірген Тілеуберді құлыңдай! 15 Дескриптор Білім алушы -жырдағы автор бейнесін анықтайды; -автор бейнесін талдайды. 16 Оқылатын шығарма тақырыбы Жиембет жырау «Еңсегей бойлы Ер Есім» Оқу мақсаты 7.А/И3. Барлық оқушылар: Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтайды, аздап қателеседі. Оқушылардың көбісі: Эпикалық, поэзиялық. Идеясын, проблемаларын, шығармадағы автордың көзқарасын, көркем шығармалардағы поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау 7.А/И3. Шығармадағы.


курсы английского языка
жоғары білім берудің мазмұны
немембранные органеллы эукариотических клеток - это
құрманай бақтиярқызы өлеңдері текст
азот калий және фосфордың өсімдіктер үшін маңызын анықтаңыз

.
==============================================================

~~~~~ қандай үдерісті жылуөткізгіш деп атайды ~~~~~

==============================================================
.

페이지 정보

Carla 작성일24-06-21 18:07 조회31회 댓글0건

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

사이트 정보

  • 회사명 회사명 / 대표 대표자명
  • 주소 OO도 OO시 OO구 OO동 123-45
  • 사업자 등록번호 123-45-67890
  • 전화 02-123-4567 / 팩스 02-123-4568
  • 통신판매업신고번호 제 OO구 - 123호
  • 개인정보관리책임자 정보책임자명

고객센터

  • 02-1234-5678
  • abc@abc.com
  • 월-금 am 11:00 - pm 05:00
  • 점심시간 : am 12:00 - pm 01:00
  • 주말&공휴일은 1:1문의하기를 이용하세요.
상단으로