본문 바로가기

등록된 분류가 없습니다.

샘플신청

ақын өлеңдерінің нұсқалары - абай кунанбаев шыгармалар жинагы

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
ақын өлеңдерінің нұсқалары - абай кунанбаев шыгармалар жинагы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ойшыл ақынның әр шығармасы, өлеңдері ерекше мазмұнға ие.Ақынның өлеңдеріне көз тастасақ, тәрбиелік мәні ұшан-теңіз екенін бәрімізде байқаймыз. Ақын өз. Абай (Ибраһим) Құнанбаев Құнанбайұлы — ақын, ағартушы, жазба қазақ әдебиетінің, қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, философ, композитор, аудармашы. Ұлы ақын өлеңдері Абайдың көзі тірісінде халық арасында жатталып, кеңінен таралып, ауыз әдебиетінің жауһарына айналып үлгерді. Абай (Ибраһим) Құнанбаев — ақын, ағартушы, жазба қазақ әдебиетінің, абай құнанбаев шығармашылығы эссе қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, философ, композитор, аудармашы, саяси. Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Абай өлеңдері мен поэмаларының идеясын ашып, рухани-адамгершілік қағидаларымен танысу, өлеңді нақышына. Бұл өлеңдердің көбі Абай өмірінің соңғы жылдарында жазылған өлеңдері. Жансүгіров Абайды шебер суретші ақын дейді. «Өлеңімен Абай салған суреттер мінсіз, көрікті. Абай (Ибраһим) Құнанбайұлы — абай кунанбаев абай құнанбаев өлеңдері ақын, ағартушы, жазба қазақ әдебиетінің, қазақ әдеби тілінің. Абай есімі оқу программаларына енгізілген, оған оқулықтан орын берілген, шығармаларының бірқатар нұсқалары хрестоматияларға кіргізілген. Ол туралы. Өлеңдері болып келеді. Сондықтан Абай өлеңдері XIX ғасырдағы «қазақ қоғамының айнасы» деп те аталады. Ақын 1904 жылы туған жерінде қайтыс болды. Сүйегі. Абай Құнанбайұлының шығармалары. Абай өлең жазуды 10 жасында («Кім екен деп келіп ем түйе қуған») бастаған. Одан басқа ертеректе жазылған өлеңдері —. Шығармалар жинағы 2 томдық Абай (Ибраһим) Құнанбаев. Абай өлеңдерінің ең алғашқы жинағы 1909 жылы ақын Бұл жырдың Абай нұсқасы екенін. Абай шығармаларының толық жинағы тек ақын дүние салғаннан кейін ғана жарыққа шығады. Ақын өлеңдерін, қарасөздерін жинақтап бастыру сынды күрделі де. Мүрсейіт Бікеұлы. Абай шығармалары. 1905 жыл. (фотокөшірме) Ел ішінен тірнектеп жиған ұлы ақын мұрасын реттеп қағаз бетіне түсіруді Кәкітай Ысқақұлы Мүрсейіт моллаға тапсырады.



тұлға дамуының негізгі заңдылықтары - тұлға дамуының қозғаушы күштері [Читать далее...]

Тұлғаның қалыптасуы мен дамуының заңдылықтары 2. Тұлғаның қалыптасуы мен дамуының қозғаушы күштері ІІІ. Қорытынды Кіріспе: ғабит мүсірепов өлеңдері Тәрбиенің негізгі мақсаты қалыптасып келе жатқан жеке тұлғаның. Оқулықта тұлғаның онтогенездегі психикалық даму ерекшеліктері бірізділікпен жүйеленген. Баланың психикалық дамуының қозғаушы күштері мəселесі жайлы фактор- лы. Курс негізгі үш бөлімнен тұрады, олар: жас ерекшелік психологиясының пəні, міндеттері, əдістері; бала мен ересектің психикалық дамуының детерминанттары. Мақсаты: жеке тұлға, оның даму факторлары туралы білім жүйесін қалыптастыру. Міндеттері: а) Жеке тұлғаның дамуы, тәрбиесі және қалыптасуының өзара байланысының негізгі ұғымдарын ашу. Тақырыбы: Тұтас педагогикалық үдеріс – педагогиканың пәні және мұғалім іс-әрекетінің объектісі. Жоспары: қазақтың үш биі туралы мәлімет 1.Педагогикалық процестің тұтастығы. 2. Тұтас. Тұлға дамуының негізгі заңдылықтары, тұлға дамуының қозғаушы күштері Осы тұрғыда тұлғаның әлеуметтенуі мен дамуының маңыздылығын айқындау және зерделеуге автор басымдық береді. Түйін сөздер: тұлға, әлеуметтік. «Жеке тұлға» және оның құрылымдық ұғымдарының мағынасын ашыңыз. 2. Тұлға дамуының қозғаушы күштері қандай? 3. Тұлға қалыптасуына. Тұлға дамуы, дамудың қозғаушы күштері, қарама қайшылықтары. Жеке тұлға жайында түсінік. Тұлғаның дамуы. Жеке тұлға және оның дамуы. 1. Тақырыбы. Тұлға дамуының қандай факторы мақсатты және ол қоғам мақсатына сәйкес әсер етеді: Тәрбие. Тұлға дамуының қозғаушы күші ретінде адамның өзіндік кемелденуге. Жеке тұлғаның ең басты белгісі оның. әлеуметтік мәнінің болуы және оның. әлеуметтік функцияларды (қызметтерді) (болмысқа, адамдарға, өзіне,жалпы. қоғамға қатысты) атқаруы. Жеке тұлға, сондай. Оқыту процесінің қозғаушы күштері: ТҰЛҒА ДАМУЫНЫҢ ҚОЗҒАУШЫ КҮШТЕРІ МЕН ҚАЙНАР: Педагогикалық процесс: Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндің дамуы: БПҮ заңдылықтары. Қоршаған орта. Тұлғаның қалыптасуы мен дамуының қозғаушы күштері. Америка әлеуметтанушылары Адаптация түсінігі арқылы әлеуметтену. Тұлғаның қалыптасуы мен. Тұлға дамуының педагогикалық мәнін анықтау үшін. біріншікезекте «тұлға» түсінігінің мәнін, оның «адам», «индивид» және «даралық» түсініктерімен ара-қатынасын, байланысын ашуымыз керек. Тұлғаның қалыптасуы мен дамуының. заңдылықтары. 2. Тұлғаның қалыптасуы мен дамуының қозғаушы. күштері. ІІІ. Қорытынды. f Кіріспе: Тәрбиенің негізгі мақсаты қалыптасып келе жатқан жеке тұлғаның. әлеуметтік тәжірибені меңгеруі, оның жан. Педагогикадағы тұлғаның дамуына байланысты проблемалар. Жоспары: 1. Тұлғаның даму процесі. 2. Нəсілдік жəне қоршаған орта. 3. Іс-əрекет жəне тұлға дамуы. «Жеке тұлға» және оның құрылымдық ұғымдарының мағынасын ашыңыз. 2. Тұлға дамуының қозғаушы күштері қандай? 3. Тұлға қалыптасуына әсер ететін негізгі факторларды атаңыз. 4.

бастауыш сынып мұғалімінің лекциялық мәдениеті, шебер мұғалім қандай болу керек болашақ жаңалықтары эссе, болашақ бағдарламасы эссе уйге кезекке туру жалгыз басты ана, бакытты отбасы жалгыз басты ана
мұнайды химиялық өңдеу
тіл туралы мақал мәтелдер
отбасы туысқандық туралы мақал мәтелдер
кіріспе сөз өнері жайлы ғылым
блум таксономиясы деген не

.
==============================================================

~~~~~ менеджмент в казахстане ~~~~~

==============================================================
.

페이지 정보

Maribel 작성일24-07-15 01:53 조회21회 댓글0건

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

사이트 정보

  • 회사명 회사명 / 대표 대표자명
  • 주소 OO도 OO시 OO구 OO동 123-45
  • 사업자 등록번호 123-45-67890
  • 전화 02-123-4567 / 팩스 02-123-4568
  • 통신판매업신고번호 제 OO구 - 123호
  • 개인정보관리책임자 정보책임자명

고객센터

  • 02-1234-5678
  • abc@abc.com
  • 월-금 am 11:00 - pm 05:00
  • 점심시간 : am 12:00 - pm 01:00
  • 주말&공휴일은 1:1문의하기를 이용하세요.
상단으로